Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
My Unprivate Diary

Tanda-tanda Lelaki suka Kat Seseorang



Hye . Hello . Salam 1 Bloggers (!) Bánh bao
Assalamualaikum Korang ..
Dah Bace Title Post Tue ? Dah Kan ?kan ?kan?
"Tanda-tanda Lelaki suka kat Seseorang"
Woahh , Macam Best Jer Entries Ilah Kali Nie *Perasaan nye aku*
Dah2 , Penat nak membebel . Teruskan membaca yea !!

1. Memerhati Dalam Diam Bánh bao
Perasaan untuk kenal seseorang confemlah ade dalam diri lelaki or perempuan kan ?. kadang-kadang , perasaan tue datang dan pergi dengan sendirinyer. Usually, hal memerhatikan di dalam diam ini membawa kepada dua perkara, dia berani or tidak tegur korang dan ada kah hubungan tu dapat diteruskan or tidak. Semuanya gantung kepada keberanian dye.

2. Mula Menegur Rabbit 1
Tegur tu kiranye first step lah dalam perkenalan bila seseorang itu berani nak tegur orang yang dye suka. Maybe teguran dye nampak remeh and korang berasa pelik sikit , tapi tue lah cubaab ntok kenal seseorang kan ?. Bagi korang yang diminati oleh seseorang , korang maybe boleh jawab pertanyaan dye dengan muka blurr n bersahaje , berbual dengan teruja dan sebagainya bergantung kepada sejauh mana korang nak kenal dye. Tapi korang kene beware , jangan berkasar kalau dye tanya dengan lembut sebab sakitkan hati seseorang tu bermakna korang try mencari musuh dengan dye. Kadang-kadang bila hati sakit, macam-macam boleh jadi , betul tak ? betul kan ??

3. Sentiasa Ingin Dekat Kaos Chika
Biasanya, bila kita minat/suka kat seseorang, kita akan sentiasa try dekat dengan dye malah ada yang berani mengekori ke mana saja kita pergi. Perasaan nie sebenarnye normal sebab nak pastikan orang yang dye minat berada dalam keadaan selamat. Bagi korang pulak , janganlah rasa pelik kalau didekati or di"buntuti" dalam diam. Tapi in the same time, korang kene beware sebab kita tak mengetahui niat seseorang.

4. Mengajak Keluar
Nie adalah next step bila korang minat/suka kat seseorang. Selain sikap ingin tahu yang mendalam, korang jugak confem nak kenal dye lebih rapat kan ?. Tentulah korang nak ajak dye keluar sambil
tukar-tukar cerita. Kat sini , korang kene lebih berhati-hati. Anything perkara buruk boleh berlaku apatah lagi si dia yang baru jer kenal. Sebaiknya ,  kalau nak keluar pergilah tempat yang ramai orang and jangan pulakk korang  setuju nak ikot dye balik rumah. Nanti ntah ape yang jadi pun Ilah tak thu .

 5. Sering Menelefon
Lumrah hati, apabila kita menyenangi seseorang biasanya kita ingin terus dekat dengan dye.Confemlah kita akan berusaha dapatkan No. Phone dye and nak berbual dengan dye kan ? Bila hati sudah suka, ape pun sanggup buwad . bil telefon yang melambung setinggi langit pun korang tak peduli kan ?.

6. Memilih Untuk Berkahwin
Tak semua perkenalan berakhir dengan perkahwinan kalau korang tak serius tentang hubungan korang nun dye kan ?. Ade sesetengahnyee menyukai seseorang itu hanye sebagai kawan jer and ade yang serius hingge ke jinjang pelamin. Bagi korang lah kan, pilihan tu ade kat tangan sendiri. Kalau betul dia jodoh, terimalah dye seadanye kay ? kalau tak, tolak dye secare baik and jangan sakitkan hati dye .

Dah Abes bace ? Good (!) Amacam ? ade Tak orang Yang cam tue nun korang ?
Konfem lah ade kan ? korang kan ramai "Secret Admirer" ..
Budaq Comel n hensem Lah katekan ..
Ape-ape pun , Ilah hope korang happy .

===> Jangan Lupa Tinggalkan Komen yer <===

No comments: